Budapest private city tour with private car and driver - Privattaxi - Privat taxi - Privát Taxi

Hasznos tanácsok azoknak, akik Budapest – Svájc közt ingáznak Kisbusz vagy telekocsival!

Több, kisbuszos vállalkozást irányító évvel magam mögött, szeretnék megosztani veletek pár tapasztalatot, gondolatot. Biztos vagyok abban, hogy mindenki talál majd számára számos hasznos információt közte, amely egy későbbi utazás során még jól jöhet, mo

Amit jó tudni egy Budapest Svájc útvonalon Kisbusz vagy telekocsival

Az útvonal, attól függően, hogy Svájc melyik részét célozza meg, általában így néz ki:

               1.)    Útvonal  >>> Budapest - Tatabánya - Győr - Hegyeshalom - Bécs -Passau - München - Memmingen - Bregenz - Lustenau - Sankt Gallen - Zürich - Baden - Aarau - Basel -Lörrach.

              2.)    Útvonal  >>> Budapest - Tatabánya - Győr - Hegyeshalom - Bécs – Salzburg - München - Memmingen - Bregenz - Lustenau - Vaduz - Walenstadt - Emmen - Oftringen - Solothurn - Biel - Bern - Thun – Wimmis.

Tehát adott két útvonal, amelyek magukba foglalnak egy csomó városnevet. Fontos tudni, hogy akár az 1.) -es akár a 2.) -es pontban felsorolt települések, esetleges, úgymond lehetséges, de nem feltétlen megállók. Tájékoztató jelleggel lettek megadva, arra az esetre, ha valaki pont oda, vagy ezek rövid vonzáskörzetébe utazik.

Nos, az első jó tanács, mindig kérdezzük meg, hányadik beszállók vagyunk, hányan fognak még utánunk beszállni, és körül belül mikor érünk célt, ha fontos nekünk az idő. Sok olyan kisbuszos van, aki egy 12 órás Budapest Baselből simán csinál egy 16-18 órás utat, mert hajlandó egyel több utas és a velejáró bevétel kedvéért, akár 50-60, gyakran 80-100 km.-t is kerülni. Ha ezt csak négy utas esettében eljátssza, máris, a ki beszállással már rögtön csinált egy négy órás pluszt az eredetihez képest. Hát valljuk be őszintén nem szívesen… Én személy szerint ismerek nem egy olyan Kisbusz – személyszállítót, aki szinte minden útja plusz öt hat óra. Igaz Ők az Átlagos Áraknál egy 15-20 százalékkal olcsóbbnak hirdetik magukat, ami a végére csak-csak visszadrágul, vagy így - vagy úgy… stb.

Nem árt, ha már foglaltunk korábban helyet reggeli járatra, az utazás megelőző napon, ha estire, akkor pedig az utazásnapján az indulást megelőző pár órában, egy megerősítést kérni. Ez több szempontból is hasznos. Egy megnyugszunk, hogy minden rendben, kettő, mivel a diszpécser is csak ember hát ő is bakizhat, ami nem túl kellemes dolog, ha utolsó pillanatban szembesülünk az emberi figyelmetlenséggel, tényezővel, szétszórtsággal, fáradtsággal, túlterheltséggel. Nevezzük bárhogy is sz*r ügy, enyhén fogalmazva.

Privattaxi - További képek autoink blsejéről



Azt is érdemes figyelembe venni a járat kiválasztásánál, hogy a 15-20 százalékkal olcsóbb kategória képviselői nem ritkán hazudnak sárkányosakat, miért is mondják le utolsó pillanatban az utat ott hagyva minket megint csak a trutyiban. És miért teszik?
Valójában az ok mindig egyszerű és ugyan az. Beesett egy-két olyan utas, aki az utolsó pillanatban hívta őket, de többet ígér és jobban útba esik. A ráígért különbözet megmarad a sofőrnek, nem tud róla a főnök és még be is hoz valamit a több órás késésből.

Ha igényesebbek vagyunk, arról sem árt informálódni, hogy kik lesznek előreláthatólag az útitársaink. Mert láttunk már diófán meggyet alapon senkinek nem kívánok pár olyan kellemes útitársat, aki magyar állampolgár ugyan, de töri a magyart. Ha gyengébbik nemet képviseli, akkor nagy a szája, óránként meg kell állni pisilni, jelszóval, valójában dohányozni. Ha az erősebbik nem táborát erősíti pedig, akkor elég nehéz neki elmagyarázni, miért is ne sörözzön – vodkázzon az autóban. Van e téren tapasztalat, az ellenségemnek nem kívánom!

Az sem hátrány, ha az ülések felől érdeklődünk. Ritka az a kilenc személyes kisbusz, aminek a két hátsó üléssor ülései teljes értékű ülő helyet kínálnak. Általában egy ülés pad szokott lenni, ami nem dönthető külön és a középső ülés meg kisebb a két szélsőnél. Kellemetlen és kényelmetlen bárhogy! Extrásabb kisbusz esetén minden ülés fotelszerű külön állítható, dönthető és nagyokat lehet bennük aludni. Itt már jár a kispárna és pléd is minden utasnak külön.

Ami szintén csak az extrásabb kisbuszokra jellemző, az az ingyenes WiFi. Nagyon hálás dolog, ha a hosszú út alatt nem vagyunk elvágva a világtól, mint Facebook, Messenger, Viber …stb. Erre sem árt rákérdezni, no meg a telefontöltési lehetőség milyen? Oda adom a telefonom előre a sofőrnek, aki majd pár óra elteltével vissza adja, vagy, az ülésemhez közel kényelmesen találok egy USB töltő aljzatot?
Az egy-huszonnégy órában magukat Budapest - Svájc oda-vissza hirdető járatoknál nem egy utolsó dolog a váltósofőr meglétére rákérdezni. Nem egy olyat ismerek, aki „kamikaze” modon oda-vissza egyedül vezeti le a távot, mondanom sem kell ez is az olcsóbb kategória kiváltsága.

Nos, remélem sikerült egy pár hasznos infoval szolgálni. Ha ki szeretnéd próbálni járataink egyikét, ami természetesen az összes fennemlített pozitívummal rendelkezik és ezek ellenkezőjétől mentes akkor, kattints a helyfoglalás hivatkozásra vagy hívd a kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségünk egyikét.

Nos,remélem sikerült egy pár hasznos infoval szolgálni. Ha ki szeretnéd próbálnijárataink egyikét, ami természetesen az összes fennemlített pozitívummalrendelkezik és ezek ellenkezőjétől mentes akkor, kattints a Helyfoglaláshivatkozásra vagy hívd a Kapcsolat Menüpont alatt található elérhetőségünk egyikét.

 

Hozzászólások

Marcell Serbán 2017-05-11 11:42:53
Nagyon szépen köszönjuk a sok Like -ot, megosztást :)

Blog

Privattaxi